نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 794
نویسنده : صادق

Friday Night Smackdown

( صدای تم سانگ استفانی مکمن به صدا درامد ، استفانی مکمن با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

استفانی مکمن :

ماندی نایت راء این هفته ، میتونه مهم ترین و سرنوشت ساز ترین راء تاریخ کمپانی باشه چرا که رندی اورتون و باتیستا در این شوء ، قراره خودشون رو نشون بدن ! هردو اونا قدیمی و هم دوره هستن و حدود 5 ماه هست که درگیری اونا آغاز شده و راء هفته بعد ، شویی هست که نه تنها اون درگیری خاتمه پیدا میکنه ، بلکه کریر یکی از اونا نیز به اتمام میرسه. این برای اینه که اونا بدونن نافرمانی از تریپل ایچ ، چه عواقبی میتونه داشته باشه...

فقط اگه 10 ثانیه پدر من دیرتر خودشو به تی ال سی میرسوند ، تریپل ایچ اخراج شده بود و ما قدرت رو از دست داده بودیم. رندی اورتون و باتیستا کسانی هستن که دقیقا تی ال سی سال گذشته کنار هم تیم شدن و بهترین دوست های همدیگه بودن...و حالا سال بعد فرا رسیده جایی که مجبورن کریر دوست قدیمی خودشون رو به اتمام برسونن...اما دیگه دوستی وجود نداره اونا به خون هم تشنه هستن !

ممکنه هواداران اورتن و باتیستا از اخراج شدن یکی از این 2 نفر ناراحت باشن و من هم از این موضوع ناراحتم. ولی ما باید قدرت مکمن و قدرت آتوریتی رو اثبات کنیم و اگه اورتن و باتیستا اخراج نشن ، وعده ها و قدرت ما زیر سوال میره...

دخالت در اون مسابقه ممنوعه و قطعا مسابقه بدون نتیجه نخواهد بود ! و من این قول رو به شما میدم که شما یا باتیستا و یا رندی اورتون رو بعد از راء دیگه نخواهید دید...برای هردو اونا متاسفم که با یک کار احمقانه در تی ال سی ، فرصت قهرمانی و فرصت مین اونتری رسلمنیا رو از دست دادن...برای اونا متاسفم که به خاطر کمک نکردن به تریپل ایچ ، حالا مجبورن کریر خودشون رو تمام کنن !

اون کسی که در مسابقه استیل کیج برنده بیرون میاد ، وارد رویال رامبل 30 نفره میشه و در صورت پیروزی ، میتونه به مسابقه با آندرتیکر راه پیدا کنه ! اما برنده مسابقه استیل کیج ، هرگز دلش رو برای این پیروزی ها خوش نکنه چون شوهر من ، پدر من و برادر من در رویال رامبل 30 نفره حضور دارند...و شوهر من ، از اورتن یا باتیستا در رویال رامبل انتقام میگیره !

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با تشویق تماشاگران وارد سالن شد و به سمت رینگ امد )

( باتیستا وارد رینگ شد و مقابل استفانی مکمن ایستاد )

باتیستا :

خب خب خب...واقعا توی صحبت کردن عالی هستی استفانی...به شدت حرفت تحت تاثیر قرارم داده...البته بیشتر از اون حضورت تحت تاثیرم قرار داد...نه جدا بهتر نبود میرفتی خونه پیش شوهرت بهش برسی؟ فکر کنم به شدت از تنهایی زجر میکشه ! ببین نمیخوام زیاد گیجت کنم ولی خوب میدونیم توی این ماه ها چه قدر اتفاقات افتاده که واقعا باعث شده خیلی چیزا تغیر کنه...مصدوم شدن هانتر...تعویض قانون رویال رامبل...مثل این که واقعا داره شورش در میاد نه؟ واقعا اتفاقات عجیبی داره میوفته...

مصدوم شدن هانتر که کاملا از اول معلوم بود چون بعضی وقتا توی یه راهی پا میزاره که راه بازگشتش یه خورده همچین سخته و الان در حال تاوان پس دادنه اینطور نیست؟

اما این به نظر شما تاوانه؟

وقتی میفهمید تاوان چیه که من ریمچی برای رویال رامبل نداشته باشم...وقتی تاوان رو پس میدین که من ریمچی توی رویال رامبل سر اون کمربند لعنتی نداشته باشم...تاوان رو وقتی پس میدین که با دم شیر بازی کنین...تاوان رو وقتی میدید که با انیمال کمپانی شوخی کنید !

استفانی مکمن :

چطور جرعت میکنی در مورد خانواده من اینطور صحبت کنی ؟ اونی که تاوان میده تو هستی چون مطمئن هستم کریر تو در راء به اتمام میرسه. تو و رندی اورتون باعث شدید شوهر من خونه نشین بشه و از این بابت ، نگران کریرت هستی...واضح بگو باتیستا کاملا مشخصه که ترسیدی و ناراحتی از اینکه کریر 2 ساله تو قراره به اتمام برسه...همون طور که کریر سی ام پانک ، کودی رودز و دنیل براین به اتمام رسید...

فکر میکنی آتوریتی دلش به حال تو میسوزه و گذشت میکنه ؟ تو هم به جمع اخراجی های قبلی اضافه میشی ! این کمپانی از بین تو و رندی اورتون فقط به یکیتون احتیاج داره...بهتره سریع تر چمدونت رو ببندی باتیستا...

باتیستا :

تریپل اچ به من قول ریمچ داد و به قولش عمل نکرد...راء هفته آینده برای من اهمیت نداره چون من به پیروزی خودم مطمئن هستم. اما تو استفانی باید بدونی که اگه بعد از شکست اورتن به ریمچی که میخوام نرسم ، فقط شوهرت نیست که تاوان میده...اونوقت کل خانواده مکمن رو به آتیش میکشم...و اگر حرف هایی که میزنم رو جدی نمیگیرید باید بگم کاملا اشتباه میکنین...

صد درصد تاوان پس میدین...دارم هشدار میدم

من به این چیزا کاری ندارم میخواین قانون رسلمنیا رو هم عوض کنین...هیچ وقت درباره تصمیمی که میگیرین فکر نمیکنید امید وارم این بار خوب فکر کنید. میخواید وضع این کمپانی رو تغییر بدید ؟ تنها یه راه برای تغییر وضعیت این کمپانی وجود داره...اونم نابودی آتوریتیه !

( ناگهان استفانی مکمن سیلی محکمی به باتیستا زد )

( باتیستا عقب رفت و به استفانی خندید )

استفانی مکمن :

امیدوارم از بین تو و اورتن ، این تو باشی که گورت رو از این کمپانی گم میکنی... 

( استفانی مکمن از رینگ خارج شد )

( پرومو در حالیکه استفانی به باتیستا نگاه می کرد و تماشاگران در حال تشویق باتیستا بودند به اتمام رسید )

مسابقه اول

رایبک vs کین

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، کین و رایبک درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( کین ضربات مشت پشت سر هم به رایبک وارد کرد ، سپس او را گوشه رینگ کوبید )

( کین به سمت رایبک دوید و قصد داشت بیگ فوت رو روی او انجام بده ) 

( ناگهان رایبک به روی کین پرید ، سپس چند ضربه مشت سنگین به سر کین وارد کرد )

( تماشاگران رایبک را تشویق کردند )

( رایبک کین را بلند کرد )

( سپس سوپلکس سنگینی روی او انجام داد ) ( رایبک به سمت کین رفت و قصد داشت پین کنه )

( ناگهان کین از رینگ خارج شد ؛ تماشاگران کین را بو کردند )

( داور مسابقه از کین خواست تا وارد رینگ بشه ، ناگهان کین از پایین رینگ یک صندلی برداشت و وارد رینگ شد )

( کین ضربات پشت سر هم صندلی به کمر رایبک وارد کرد )

برنده مسابقه: رایبک ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( کین مجدد به ضربات صندلی ادامه داد ؛ سپس رایبک را به گوشه رینگ کوبید و قصد داشت با صندلی به او ضربه بزنه )

( کین به سمت رایبک دوید )

( ناگهان رایبک ضربه لگد سنگینی به سر کین وارد کرد ، کین نقش بر زمین شد )

( رایبک صندلی را برداشت )

( سپس با صندلی ضربات پشت سر هم به کین وارد کرد )

( رایبک همچنان ضربات سنگین صندلی رو به کمر کین وارد کرد )

( کین از رینگ خارج شد و به سمت خروجی سالن رفت ) ( تم سانگ رایبک به صدا درامد )

( پرومو در حالیکه داور مسابقه دست رایبک را بالا گرفته بود و کین ابتدای سالن به او نگاه می کرد به اتمام رسید )

مسابقه دوم

Open Chalange Big E Langston

( بیگ ای لنگستن وارد رینگ شد ) ( گزارشگر اوپن چلینج بیگ ای را اعلام کرد )

( بیگ ای منتظر ورود حریفش شد )

( صدای تم سانگ دالف زیگلر به صدا درامد ! )

( دالف زیگلر با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل بیگ ای ایستاد )

( بیگ ای مقابل زیگلر ایستاد )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بیگ ای و زیگلر درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد... 

( بیگ ای سابمیشن سنگینی روی گردن زیگلر انجام داده بود ) ( زیگلر با تشویق تماشاگران کم کم به طناب رینگ نزدیک شد )

( زیگلر چند ضربه آرنج به سر بیگ ای وارد کرد و از او خلاص شد ، بیگ ای عقب عقب رفت )

( سپس به سمت زیگلر دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( ناگهان زیگلر جاخالی داد )

( بیگ ای به گوشه رینگ اصابت کرد ، دربرگشت زیگلر بیگ ای را به سمت طناب رینگ هل داد ) 

( سپس دراپ کیک رو روی او اجرا کرد )

( زیگلر به قهرمانی و کسب دوباره کمربند بین قاره ای نزدیک شده بود ) ( زیگلر به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی بیگ ای بپره )

( بیگ ای کم کم بلند شد ؛ سپس زیگلر از بالای رینگ به سمت بیگ ای پرید )

( بیگ ای در حین پریدن زیگلر را گرفت ، سپس زیگلر را روی شانه هایش انداخت و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگ ای ( 300+ سکه ) و ( همچنان قهرمان )

بعد از اتمام مسابقه:

 ( تماشاگران بیگ ای را تشویق کردند ، بیگ ای در اولین مسابقه موفق شد از کمربندش مقابل زیگلر دفاع کند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بیگ ای زده شده بود و بیگ ای کمربند را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ کریس جریکو به صدا درامد ، کریس جریکو با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد )

 

( سپس از سالن وارد رینگ شد ) ( جریکو از پایین رینگ یک نردبان برداشت و نردبان را وسط رینگ قرار داد و از آن بالا رفت )

( سپس کمربندش را بالای نردبان آویزان کرد )

( کریس جریکو نوک نردبان نشست و میکروفون را در دست گرفت )

کریس جریکو :

یک هفته پیش بود...که دقیقا نوک یک نردبان ایستاده بودم و دستامو دراز کردم و کمربند سنگین وزن جهان رو برداشتم. کمربندی که لایق اون هستم و کمربندی که متعلق به منه. در تاریخ این کمپانی ، هیچ کشتی گیری نبوده که بتونه 2 بار پشت سر هم بری وایت رو شکست بده و از استوری با اون برنده بیرون بیاد...اما این y2j کریس جریکو بود که از پس همه چیز و همه کس براومد...

بعد از وایت ، شان مایکل بود که بدستور تریپل ایچ مسابقش با من به ثبت رسید و از طرف کمپانی سنگین ترین پوش ممکن رو گرفت...اما من نشون دادم حتی اگه حریفم بیشترین پوش ممکن رو گرفته باشه ، اما بازم این منم که سربلند بیرون میام ! 

و حالا با این توصیف ها و این چیزایی که گفتم ، چطور میتونید من رو برنده رویال رامبل 3 ندونید...چرا فکر میکنید فقط باتیستا و رندی اورتون هستند که شانس پیروزی در رویال رامبل رو دارن...اونا هیچ شانسی ندارن ! قراره رویال رامبل یک شب تاریخی بشه و من این شب تاریخی رو رقم میزنم...شبی که رکوردار قهرمان سنگین وزن جهان ، مقابل قهرمان کنونی myppv مسابقه میده و با شکست اون ، همزمان قهرمان هردو کمربند جهانی میشه...

اما یک چیزی که مخ منو درگیر خودش کرده یک جاکش و یک سح پیره من موندم چطور یک دویست کیلو چربی و سفید برفی جرعت کردن منو چلنج کنن شما اول وضعیت خودتونو چک کنید ببینید اصلا لایق حضور در رسلمنیا هستید ؟ من لایق اینم که مین اونتر رسلمنیا 3 باشم و مطمئن باشید که میشم. زمانی که با کمربند مای پی پر ویو و کمربند سنگین وزن وارد رسلمنیا میشم ؛ اون زمان چشم خیلی ها داره از کاسه درمیاد...

فقط 2 هفته دیگه باقیمونده تا من رکوردار قهرمان سنگین وزن در تاریخ این کمپانی بشم. و فقط دو هفته دیگه باقی مونده تا پی پر ویو رویال رامبل فرا برسه و همزمان هم جشن پیروزی رویال رامبل رو بگیرم و هم جشن رکورداری کمربند سنگین وزن جهان ! و هم جشن قهرمانی کمربند پی پر ویو من...

رندی اورتون...باتیستا...شیمس...تریپل ایچ...بیگشو و هر احمق دیگه ای که پاشو توی رویال رامبل میزاره اینو بدونه که y2j کریس جریکو ، شب به یادماندنی رو برای تک تک شماها فراهم میکنه !

رســـلمنیا...منتظر باش دارم میـــ

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ! )

( قیافه جریکو بعد از شنیده شدن تم سانگ شیمس : )

( شیمس با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد ، سپس از سالن وارد رینگ شد و مقابل جریکو ایستاد )

( جریکو از نردبان پایین آمد و نردبان را از رینگ بیرون انداخت )

( شیمس مقابل جریکو ایستاد )

شیمس :

هی کریس شرمنده دیدم خیلی داری ک*س وشعر تحویل مردم میدی نتونستم تحمل کنم و اومدم که حالتو بگیرم...تو ضعیفی و اصلا درحد و شان اون کمربندی که رو شونته نیستی و به نظرم تو صاحب کمربند نیستی کمربند صاحبه تو هست،تا الان هم شانسی و ت*خمی تخیلی کمربندو نباختی که فک نکنم این هنر باشه که تو میای و بهش افتخار میکنی...

تویه احمق بجای اینکه در رویال رامبل از کمربندت دفاع کنی به دلیل پوش زیادی صاحب اسکل کمپانی نه تنها از کمربندت دفاع نمیکنی بلکه تو مسابقه رویال رامبل حاضر میشی...واقعا مسخرس ! جریکو تو در اون مسابقه نقش پشگل هم ایفا نخواهی کرد اونوقت اومدی اینجا و برای ما خط و نشون میکشی ؟

واقعا چطور جرعت میکنی بیای توی این رینگ و از برنده شدن در رویال رامبل حرف بزنی ؟ اونم رویال رامبلی که من توش حضور دارم ؟ تویه بچه حتی توانایی بیرون انداختن هورنسواگل رو از رینگ نداری چه برسه بیرون انداختن کسی مثل بیگشوی ک*ون گنده

واقعا حضور کسانی مثل تو در رویال رامبل باعث خنده ی من میشه و اعتماد به نفسمو برای برنده شدن بیشتر میکنه. چونکه من دکلتیک واریور شیمس هستم،کسی که به تنهایی مکسز رو مچاله کرد،کسی که نکسز رو دو بار از هم پاشوند، کسی که جایزه اسلمی لحظه فوق العاده سال قبل رو گرفت وامسال هم این جایزه رو خواهد گرفت !!!

من کسی بودم که صاحب چمدان مانی این دبنک راو شدم مسابقه ای که در اون کشتیگیران درجه 1 مثل رومن رینز هم وجود داشت، من در همون شب چمدانم رو روی باتیستا کش کردم و صاحب کمربند مای پی پرویو شدم...اتفاقی که همه رو شکه کرد و باعث شد که منو دست کم نگیرن !

یه نصیحت دارم برای تو جریکو و بیگشو که احتمالا الان با اون ک*ون 100 کیلوییش میاد که یچیزایی بلغور کنه : ازمن در رویال رامبل مچ فاصله بگیرید اگه دوست دارید حداقل رسلمنیا رو بتونید تماشا کنید...دبلیو دبلیو ای یونیورس مطمعن باشید که من بدون شک برنده ی مسابقه ی رویال رامبل خواهم بود و همچنین قهرمان بعدی کمربند جهانی و هرک*کش سح پیری که فک میکنه تواناییشو داره منو متوقف کنه بیاد اینجا بینم میتونه جلوی من روبگیره یا نه?!

 ( صدای تم سانگ بیگشو به صدا درامد )

( چهره شیمس بعد از شنیده شدن تم سانگ بیگشو : )

( چهره کریس جریکو :  )

( بیگشو با بو و تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل شیمس ایستاد )

بیگشو :

شما دوتا جاکشا چی واسه هم میگید ؟

من y2j کریس جریکو هستم ؟ من دکلتیک واریور شیمس هستم ؟

شما دوتا ک*ر منم نیستید

من شمارو فوت کنم شما از طناب اول رینگ پرت میشید میخورید به تماشاگرا اونوقت اومدید اینجا برای کسی مثل من رجز میخونید ؟ توی رویال رامبل همین میکروفون رو میکنم تو کو*تون که تا فرداش نتونید رو پاهاتون وایسید. میگید من برنده رویال رامبل نمیشم ؟ باشه حرف شما قبوله اما خودم به تنهایی همه اونایی که ادعای پیروزی دارن رو از رینگ بیرون میکنم. شیمس ، جریکو ، اورتن ، باتیستا ، تریپل ایچ و...همتون رو از رینگ بیرون میندازم !

شما فکر میکنید من ترسو هستم ؟ من پای همه حرفام هستم !

( صدای تم سانگ گروه شیلد به صدا درامد ، اعضای گروه شیلد وارد سالن شدند )

( سپس هرسه از سالن به سمت رینگ آمدند ) ( کریس جریکو از شیمس و بیگشو خواست تا مقابل دشیلد ایستادگی کنند )


( بیگشو به کریس جریکو و شیمس خندید ، سپس از رینگ خارج شد و کنار میز گزارشگران ایستاد )

( اعضای شیلد وارد رینگ شدند و مقابل جریکو و شیمس ایستادند )

( بیگشو یک صندلی کنار میز گزارشگران قرار داد و نشست )

( سپس اعضای شیلد همگی به جریکو و شیمس حمله و آنها را نقش بر زمین کردند )

( رینز ، امبروز و رولینز شیمس را بلند کردند )

( سپس تریپــــــــــــــل پاور بمب رو روی او انجام دادند ، شیمس نقش بر زمین شد )

 ( کریس جریکو قصد داشت از رینگ خارج بشه ، بیگشو جلوی خارج شدن او را گرفت و او را درون رینگ انداخت )

( سپس اعضای شیلد جریکو را بلند کردند )

( تریپــــــــــــــــل پاور بمب روی کریس جریکو ! ) ( جریکو عن بر زمین شد ! )

( تماشاگران 3 عضو شیلد را تشویق کردند )


( بیگشو روی صندلی نشسته بود و به شیمس و جریکو می خندید ) ( اعضای شیلد به بیگشو نگاه کردند )

( تماشاگران تشویق کردند )

( اعضای شیلد از رینگ خارج شدند و همگی به بیگشو حمله کردند )

( سپس بیگشو را وارد رینگ کردند ! )

( تریپل پاور بمــــــــــــــــــــــب روی بیگشو ! )

( بیگشو چس بر زمین شد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ دشیلد زده شده بود و بیگشو ، شیمس و جریکو نقش بر زمین شده بودند به اتمام رسید )

مسابقه سوم

نویل و سزارو vs جک سواگر و بد نیوز برت

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا جک سواگر و سزارو درگیری را شروع کردند )

1 دقیقه بعد...

( جکسواگر سابمیشن سنگینی روی گردن سزارو انجام داده بود ) ( سزارو با تشویق تماشاگران جک سواگر را به سمت طناب رینگ هل داد )

( سپس به سمت او دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( ناگهان جک سواگر بیگ فوت سنگینی به سزارو وارد کرد ، سزارو نقش بر زمین شد )

( جک سواگر به بالای رینگ رفت )

( سپس قصد داشت از بالای رینگ به روی سزارو بپره )

( در حین پریدن سزارو آپـــــــــــرکات رو روی جک سواگر انجام داد ، جک سواگر نقش بر زمین شد )

...2...1

( بد نیوز برت وارد رینگ شد و به سزارو حمله کرد ) ( سزارو بلند شد و به بد نیوز اعتراض کرد )

( ناگهان جک سواگر از پاهای سزارو گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی سزارو انجام داد )

( نویل وارد رینگ شد و با اجرای دراپ کیک جک سواگر را عقب انداخت )

( سزارو با نویل و جک سواگر با بد نیوز تگ کرد )

( نویل جرمن سوپلکس سنگینی روی بد نیوز برت انجام داد )

( سپس گوشه رینگ ایستاد ، بد نیوز کم کم از جای خود بلند شد ) ( نویل به سمت بد نیوز دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( بیگ فوت سنگین از بد نیوز برت ! ) ( نویل به شدت آسیب دید )

( بد نیوز برت گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام فینیشر شد ، نویل کم کم از جای خود بلند شد )

( سپس بد نیوز به سمت نویل رفت ! )

( فیـــــــــــنیـــــــــشر )

3...2...1

برنده مسابقه: بد نیوز برت و جک سواگر ( 500+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( تم سانگ بد نیوز به صدا درامد )

( جک سواگر به همراه برت از رینگ خارج شدند و به نویل و سزارو نگاه کردند )

( پرومو در حالیکه نویل و سزارو در رینگ نشسته بودند به اتمام رسید )

Main Event

جان سینا vs کوین اوونز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جان سینا و کوین اوونز درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( کوین اوونز سابمیشن سنگینی روی گردن جان سینا انجام داده بود )

( جان سینا چند ضربه آرنج به شکم اوونز وارد کرد ، سپس اوونز را به سمت طناب رینگ هل داد )

( جان سینا به سمت اوونز دوید )

( کوین اوونز جاخالی داد )

( سپس سوپر کیک رو روی جان سینا اجرا کرد )

2...1

( جان سینا در شماره 2 کیک اوت کرد )

( اوونز جان سینا را بلند کرد و قصد داشت سوپلکس رو روی او انجام بده ، جان سینا بدل کرد )

( سپس چند حرکت پشت سر هم به اوونز وارد و در نهایت سوپلکس مخصوص خودش رو روی او اجرا کرد )

( کوین اوونز نقش بر زمین شد )

( جان سینا آماده انجام u cant see me روی اوونز شد ؛ سپس به سمت طناب رینگ رفت ) 

( در برگشت فیــــــــــــــــــنیــــــشر از کوین اوونز ! )

...2...1

( جان سینا در شماره 2.5 کیک اوت کرد ) ( اوونز بلند شد و به داور مسابقه اعتراض کرد )

( سپس بار دیگر جان سینا را بلند کرد و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( ناگهان جان سینا از پاهای اوونز گرفت و stf رو روی او اجرا کرد ! )

( کوین اوونز آرام آرام به سمت طناب رینگ رفت ، جان سینا اوونز را به عقب کشاند و مجدد stf رو روی او اجرا کرد )

( اوونز قصد داشت تسلیم بشه ! )

 ( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد )

( اعضای وایت فمیلی از سالن به سمت رینگ آمدند ) ( سپس همگی وارد رینگ شدند و به جان سینا حمله کردند )

برنده مسابقه: جان سینا ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه: 

( اعضای وایت فمیلی ضربات لگد پشت سر هم به جان سینا وارد کردند )

( کوین اوونز از رینگ خارج شد و به همراه کمربندش از بین تماشاگران سالن را ترک کرد )

( تماشاگران وایت فمیلی را بو کردند )

( لوک هارپر و اریک روون جان سینا را بلند کردند ) ( سپس بری وایت به سمت سینا رفت و قصد داشت سیسترابیگل رو روی او انجام بده )

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد ، تماشاگران به شدت تشویق کردند )

( شان مایکل به سرعت از سالن به سمت رینگ دوید )

( اعضای وایت فمیلی به شان مایکل حمله کردند ، جان سینا بلند شد و به همراه شان مایکل با وایت فمیلی درگیر شدند )

...

( جان سینا لوک هارپر را از رینگ بیرون انداخت )

( شان مایکل نیز با ضربه کلوزلاین بری وایت را از رینگ بیرون کرد ) ( براون استرومن به سمت شان مایکل دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( سویــــــــت چن موزیک از شان مایکل به روی براون استرومن ! )

( استرومن نقش بر زمین شد ، بری وایت استرومن را از رینگ بیرون کشاند )

( اریک روون قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، جان سینا و شان مایکل پاهای اریک روون را گرفتند و اجازه ندادند )

( سپس جان سینا اریک روون را بلند کرد ! )

( AA ! )

( اریک روون نقش بر زمین و از رینگ خارج شد )

( تماشاگران جان سینا و شان مایکل را تشویق کردند ) 

 

( شوء اسمکدان در حالیکه تم سانگ جان سینا زده شده بود و شان مایکل و جان سینا به وایت فمیلی نگاه می کردند به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

جان سینا و شان مایکل صمیمی تر شدند

جان سینا و شان مایکل با وایت فمیلی دشمن شدند

کریس جریکو / شیمس / بیگشو مصدوم شدند

بیگ ای موفق شد در اوپن چلینج خود ، دالف زیگلر را شکست دهد

رایبک و کین دشمن شدند

پایان شوء اسمکدان

 





مطالب مرتبط با این پست
.